lördag, april 04, 2009

Vår!

Det måste vara våren som har kommit!

I morgon kan vara sista dagen på ett par veckor som det går att rida utan att förstöra både vägar och stigar...

Eller så var sista dagen idag. Men i så fall har jag i alla fall fått tölta med Stelpa "with her hair on fire". Hon hade ingen lust alls att vända där jag hade tänkt, så vi fortsatte 1 km till och vi bara NJÖT båda två.

Till och med ridturen med Slaufa på eftermiddagen blev lyckad! Det var länge sen. Vår relation den senaste tiden har liknat världskrig.


Jag gillar inte tjällossning. Men det blir bra sen!

2 kommentarer:

Marie sa...

Blir det någon visning i sommar? //Marie

Tess sa...

Jag vet inte än faktiskt. Men stona ska till C på tisdag! (Tror jag.) Stelpa får följa med som sällskapsdam till Slaufa, och så blir fölen avvanda samtidigt. Perfekt!

(Jag hoppas att C även har lite träningstid att lägga på Stelpa, hon behöver det...)

Allt bra med dig och hästarna???