lördag, juni 27, 2009

Sommaren är här.

Det är varmt nu. Fler grader än tjugo. Det är några fler grader än jag vill ha.

Men bättre några för många än alldeles för få.

Idag har jag och C varit till Strömsholm och tittat på avelsbedömningen. Mest för att hon skulle få se hur det går till, men det är ju inte fel att kombinera det med att se snygga hingstar (fyrbenta alltså)...

Om två veckor bär det förhoppningsvis av dit igen för att se SM-finalerna, en av årets absoluta höjdpunkter! Förhoppningarna är att Strömsholm bjuder på samma väder som idag.

(Jösses så oinspirerad jag känner mig... Har absolut ingen bloggkänsla idag.)

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Känslan kommer och känslan går :)

Tess sa...

Jo, det är ju semestertider. Bloggkänslan har nog missat att jag inte har beviljat ledighet...

Spader Madame sa...

Hingstar förstod jag, sedan ytterligare mumbo jumbo! SNAAART v.29-Party!

Tess sa...

Icke något mumbo jumbo - klart som korvspad vill jag mena!

Party v 29 it is.