onsdag, mars 31, 2010

Omstãllning.

Jag har lite svart fõr det hãr med tidsomstãllning och annorlunda lãnder. Det var med andra ord inte sa lãtt att somna igar. Det var nãrmare bestãmt jãttesvart.

Om nan hade knackat pa da och erbjudit mig skjuts till flygplatsen hade jag fõrmodligen nappat. Men inget erbjudande kom, sa jag ãr fortfarande kvar hãr i Kambodja. Inte fõr att jag vantrivs, men det ãr inte som hemma...

I alla fall sa kom jag pa att jag reagerade pa samma sãtt i bõrjan i Costa Rica, och det slutade ju med att det blev en toppenresa! Sa jag stoppade in hõrlurarna i õronen och lyssnade pa mina nedladdade "Sommar i P1"-program tills jag hade lugnat ner mig och till slut lyckades somna. Ikvãll blir det sãkert lite lãttare att somna, vi ãr pa ett mindre och lite lugnare stãlle och vi har planer fõr morgondagen.

Inga kommentarer: