lördag, mars 27, 2010

Prioriteringar?

Jag borde verkligen sätta fart med packningen nu. Men istället ställer jag mig och bakar en kladdchokladkaka med chokladmousse. Jag åker ju inte förrän halv två i morgon eftermiddag...

Nåja, allt är tvättat i alla fall, och jag kan ju inte packa blöta kläder...

Jag ska åtminstone se över pappersbiten idag så jag har alla papper med mig och tar kopior att lämna hemma och samtidigt maila över alla dessa papper till min reskompis så hon vid behov kan skriva ut dem om jag inte klarar det själv av nån anledning.

Fast nån sån anledning ska ju inte uppstå, eller hur?!?

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Tar du med choklakakan undrar reskompisen :D

Laila och Johan sa...

Ha det nu riktigt bra och vi vill se rapporter! Kraaam

Tess sa...

Miss UD: Chokladkakan fick inte plats i ryggan... Det fanns mer plats i magen. Observera FANNS.

Loppan: Rapporter kommer. Internet brukar finnas även i väglöst land...