tisdag, juli 20, 2010

Boooring.

Jag har tråkigt.

Inte så att jag inte har nåt att göra, det finns hur mycket som helst...

Men det är inget roligt när det inte droppar in folk hela tiden med frågor och svar om allt mellan himmel och jord. Inga som babblar i bakgrunden när man försöker höra vad personen i andra änden av telefonen säger. Ingen att skrika frågor till tvärs över halva huset. Ingen som brummar utanför fönstret för att jag ska avbryta pappersjobbet och ge mig ut i verkligheten istället.

Jag ska avskaffa semestern. Det ska jag.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Nej, du ska ha semester själv i stället... när? Hoppas du hinner kika in i något tält också under den här speciella veckan!

Tess sa...

Jag har tre veckor semester med början nästa vecka.

Ett besök i tältet räknar jag med att det blir på fredag åtminstone.

Miss Upsey Daisy sa...

Avskaffa semestern? Är du galen? ;-)

Tess sa...

Semester kan väl vara bra i och för sig. Men det finns nackdelar också. I alla fall vet jag flera stycken.