tisdag, juli 20, 2010

Papper, papper, papper...

Hmmm, jag undrar hur kollegan M har stått ut med att sitta ensam i det här huset i så många år?

Både jag och Basse tycker att det blir lite långsamt, och det är inget roligt att inte ha nån att bolla idéer med.

Inte för att jag inte har nåt att göra, för tro mig - det har jag! Men pappersarbete är inte lika roligt som utomhusarbete, så är det bara, och när det enbart blir papper hela dagen, ja då blir dagarna ganska långa...

Förresten tog cyan-färgen slut i min skrivare igår, vilket jag meddelade IT-avdelningen. Efter en stund fick jag ett svar; Bli inte förvånad nu, men det var billigare att köpa en ny skrivare istället för bara en toner... Jag kommer och installerar den åt dig på onsdag.

Hur var det nu? Slit-och-släng-samhälle??? Hur tänker tillverkaren när förbrukningsvarorna är dyrare än själva apparaten?

Inga kommentarer: