onsdag, november 17, 2010

En "ny" vän!

Jag hade en oväntad vänförfrågan på FB idag. Det var hon som jag gick och klippte mig hos på orten där jag jobbade för ett par år sen.

Det är nämligen dags för Sverigepremiär av nya Harry Potter-filmen, och vi är båda helt sålda på HP. Trots vår ålder på 14+... Många roliga och tokiga diskussioner, både om HP och annat, har vi haft under de år jag klippte mig där!

Hon ska se filmen på lördag skrev hon. Här där jag bor finns det ingen bio. Den närmaste ligger i grannkommunen 5 mil bort.

Som "tur" är kommer hovslagaren förmodligen på lördag. Det innebär att jag absolut inte kan få ett så tokigt infall att jag sätter mig och åker 20 mil bara för att se filmen.

Men om nån råkar vara sugen att åka till grannkommunen och kolla på bio nästa helg så är jag helt klart på!

1 kommentar:

Spader Madame sa...

Hoppas du får någon med dig!