onsdag, januari 19, 2011

Wohoo!

Jag sitter här och är alldeles spänd av förväntan.

Ett litet telefonsamtal, tänk vad det kan förändra! Det var nämligen kakelsättaren som ringde, han kommer hit i morgon och kaklar köket och spacklar köksgolvet!!! Har jag längtat eller har jag längtat???

Nu ska här fotograferas "före-bilder"... (Hmmm, jag ska diska klart och plocka bort allt från diskbänken först. Och måste man dammsuga golvet tro? Hur rent ska det vara för att kunna spacklas?)

Och som grädde på moset fick jag reda på att bästa ridvägen har blivit plogad!


Snacka om att få lön för mödan, dvs snöskottningen igår...

3 kommentarer:

Titti sa...

Så härligt när det äntligen händer nåt!!!
Ska bli spännande att se före och efterbilder sen ;-)
Kram Titti

Miss Upsey Daisy sa...

Kompis det går bra nu!

Tess sa...

Titti: Det är fullkomligt UNDERBART att det äntligen blir några framsteg!

Miss UD: Det går JÄTTEBRA nu!


"Jag är så lyyycklig, jag är så lyyycklig..."