måndag, februari 07, 2011

Knock out.

Jag höll på att trilla baklänges när jag kom hem efter jobbet och öppnade ytterdörren.

Kakelkillarna har varit här idag och fixat tätskiktet i badrummet. Jag vet inte vad de har använt för grejer, men de var inte "parfymfria" om man säger så...

Just nu känner jag inte om det fortfarande luktar, men snart måste jag ut på toa och när jag kommer in igen kommer jag förmodligen att få svaret. Än har jag inte vågat öppna dörren in till sovrummet, så jag kommer förmodligen att frysa halvt ihjäl i natt.

Jag gissar att de börjar kakla i morgon, spännande! Jag har lagt fram de små kakelplattorna med diverse olika färgglada motiv som jag köpte i Costa Rica, jag hoppas att det går att använda dem på nåt fint och finurligt vis!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Mäh. Kakel från Costa Rica. Med olika färgglada motiv. Men ingen bild.

Jag är ju så nyfiken på din renovering att jag håller på att förgås.

Kan man inte få se en bild på en endaste liten kakelplatta? De låter jättespännande.

Spader Madame sa...

Håller med Katarina, skulle precis kräva foto!