onsdag, februari 02, 2011

Titel: ****

Jag fick höra idag, lite inofficiellt sådär, att mitt anställningsbevis är på gång att skrivas om...

Alltså, jag visste att det kanske var på gång, men jag visste inte att det var beslutat och klart. Egentligen vet jag inte vad det innebär rent konkret, inga förändringar av mina arbetsuppgifter i alla fall. Mer ett klargörande att jag har samma "status" som de andra med lika arbetsuppgifter som jag.

Status och titlar är inte min kopp te direkt, jag ser mig mer som en lagmedlem som har arbetsuppgifter som är varken mer eller mindre viktiga än mina slavars medarbetares uppgifter. Bara lite annorlunda, mer teoretiska, och med ett större ekonomiskt ansvar.

Jag vet i alla fall att jag har hamnat på rätt plats hos världens bästa medarbetare. Vad man sen kallar min tjänst skiter jag högaktningsfullt i.

2 kommentarer:

Titti sa...

Vart är "gilla knappen" ;-) Härligt att höra :-D

Tess sa...

Det händer rätt ofta att man skulle vilja ha en "gilla-knapp" även i verkliga livet...