söndag, oktober 26, 2008

Nya jobbet.

Första veckan avklarad.

Jag hade förväntat mig en organiserad introduktion, den har jag inte sett skymten av.

"Du får väl följa med nån ut bara."

Jaha? Vem?

Och vad ska jag göra? Ingen arbetsbeskrivning. Det har jag i och för sig inte haft förut heller, men det har ändå funnits nån sorts papper på vad som förväntas av mig.

Men jag är så glad att jag fick möjligheten att ha mitt kontor där "gubbarna" är, annars hade jag nog varit ännu mer vilsen. För "gubbarna" verkar vara nästan lika goa som mina gamla gubbar...

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Du ser. Det blir bättre och bättre.

Tess sa...

Ja. Kanske.

Spader Madame sa...

Hej och hå! Det är landet det här! De är litet efter -men goa gubbar känns väl bra -det brukar annars bara finnas hoss Miss UD!