måndag, mars 07, 2011

Blog Award.

Bästa Titti har förärat mig en finfin utmärkelse!





Denna trevliga awarden ska skickas vidare till 5 trevliga och inspirerande bloggar som har mindre än 100 följare.

Reglerna för awarden är sådana att du ska skicka awarden till 5 bloggar du gillar som har mindre än 100 följare.

Awarden går vidare genom att du lämnar meddelande på deras blogg att de är en av dina favoriter bloggar och blivit utvalda till Liebster Award.

Den som får awarden länkar till den som den fick den från och till de 5 som får den.

Jag skickar denna fina award vidare till:

En dagdrömmare

Lingla

Elsa

Mobykulla

Sen tror jag inte att de andra bloggarna jag läser har mindre än 100 följare. Eller ja, jag vet förstås inte om de nämnda bloggarna ovan har mindre än 100 följare heller... Men det får ni ta! ;-)

Inga kommentarer: