torsdag, mars 17, 2011

Bloggträff #2.

I morgon bär det av till den Kungliga hufvudstaden för att träffa ett gäng eminenta bloggerskor, arrangerad av festfixaren Miss Upsey Daisy.

Jag och Loppanlej, som bor på en ort inte jättelångt från mig, gör sällskap på resan, och väl framme ska vi våldgästa är vi och Miss UD erbjudna sovplats hos Spader Madame och hennes familj.

Inför förra bloggträffen kände jag mig rätt nervös, men den här gången har jag lite bättre koll på läget och ser verkligen fram emot den! Tänk vilken tur att jag tog mig i kragen (och hade vänner som peppade), svalde osäkerheten och åkte iväg förra gången...

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Märker att jag ler ända till öronen. Blir fint att ni kommer!

Tess sa...

Vilken tur att du tar det på det sättet! Tänk så hemskt om du hade gråtit...

Laila och Johan sa...

Roligt ska det bli. Ska vi betta lite på när SJ tänker rulla in oss på centralen... Snö var ju inte planen!

Miss Upsey Daisy sa...

Hoppas att du hade det fint!

Tess sa...

Loppis: Det lyckades ju nästan i alla fall... ;-)

Miss UD: Superfint!