torsdag, mars 31, 2011

De målade grottornas land.

Av: Jean M Auel.

Jag har väntat. Oh vad jag har väntat! Men idag låg den i postlådan när jag kom hem efter jobbet.

Fast lite rädd är jag. Jag har ju så stora förväntningar på den här sista delen. "Den nionde grottan" var ju bara sååå bra - till min stora förvåning eftersom jag upplevde del nr 3 och 4 som väldigt sega. Så hur kommer den här delen att vara?

Tja, det ska jag ägna så mycket ledig tid till som möjligt den närmaste tiden. Men, även om den här sjätte och sista delen är kass så är i alla fall samlingen i bokhyllan komplett...

3 kommentarer:

Anonym sa...

aaaaaaaahhh! Den har jag missat! Måste beställa!

Spader Madame sa...

Tror inte jag gillar. Faktiskt. Men du tillhör väl också Tvättbjörnens folk?

Tess sa...

Läser och läser... Men den håller inte föregångarens standard. Inte än i alla fall.