torsdag, november 17, 2011

Fel beslut.

Jag har varit hemma idag. Jag sov knappt någonting alls natten till idag på grund av täppt näsa och slem i halsen, så det har varit soffläge mest hela dagen.

Tyvärr valde jag att kolla mina jobbmail nu när jag startade datorn, och ett av dessa mail var så fullt av fel att nu sitter jag här och är synnerligen upprörd. Men jag ska inte besvara det förrän i morgon, risken är att jag går i försvarsposition och förvärrar situationen ytterligare.

Men det var hemskt onödigt att läsa just det mailet. Det var det.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Hoppas att du har fått ur dig något synnerligen välformulerat under dagen. KRAM!

Katarina sa...

Såna mail borde man ju alltid få slippa. Inte bara när man ligger hemma och är sjuk.

Hoppas du kryar på dig och att du kommer på precis rätt svar.

Tess sa...

Jag och min chef kom överens om att det bästa svaret var att inte svara alls.

Det är bättre att ägna energi åt sånt som det blir nåt resultat av...

Kram!