torsdag, november 03, 2011

Service!

-Hej! Det är X på Posten!
-Vem sa du att det var?
-X på Posten! Du har ett paket här. Vill du att jag ska ta det med mig till ditt jobb?
-Jaaa... Det vore ju snällt...!
-Ja, för annars tar Lantbrevbäraren med sig det hem till dig och eftersom du inte är hemma och kan skriva på måste han ta paketet med sig hit igen och så får du en avi om att du har ett paket här på Posten att hämta.



Vad säger man? Det är bara att tacka och ta emot! Men lite knepigt känns det att Posten vet var jag jobbar...

2 kommentarer:

Katarina sa...

Det är den nya hotfulla kommentaren: 'Jag vet var du bor. Och var du jobbar.'

Du börjar känna lite sympati nu för andra kändisar som inte får ha något privatliv? ;-)

Tess sa...

Alltså, jag inser ju att det är fler som vet vem jag är än jag vet vilka de är.

(Det där låter lite rörigt va´?)

Men jag blir ändå så förvånad när det visar sig att nån vet vem jag är och jag som är så anonym...