tisdag, november 08, 2011

Plötsligt...

...händer det! Och man ska vara försiktig med vad man önskar sig, för man kan få det och mer därtill.

Någonting på jobbet har kontrollerats noggrannt, och resultatet var inte upplyftande. Jag insåg vilken som var den enda rimliga åtgärden, men jag ville inte bära hundhuvudet.

Helt plötsligt tog nån annan beslutet och jag verkställde omedelbart som jag skulle. Trots att jag egentligen visste var jag inte redo för det, och det känns inte helt bra. Jag bävar lite för morgondagen, misstänker att jag både kommer att få skäll och massor med frågor.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hur gick det.

Tess sa...

Det har gått bättre än väntat.

Men efter kontakt med myndigheter så är det bara att konstatera att det kommer att ta minst två år innan problemet är åtgärdat.

Vilket inte känns ett dugg bra.