tisdag, maj 22, 2007

Drogad?

Fick kommentaren av en kollega i morse att jag såg drogad ut.

Nu vet jag visserligen att de skojade, jag har köpt min husvagn av en pensionerad kollega som... inte tackade nej till en klar en efter jobbet, så kommentarens andemening var att ångorna sitter kvar i väggen.

Men innan jag kopplade riktigt (klockan var ju knappt halv sju, hur snabbt tänker man då liksom...) blev jag lite fundersam då jag haft en rätt jobbig natt och tagit både Ibumetin och Treo (dock med några timmars mellanrum!!!) för att dämpa värken. Första tanken var: "Oj! Blir det knark av att blanda dessa båda smärtstillande???" Men jag kom fram till att det är nog rätt osannolikt att man blir särskilt drogad efter en Ibu och en Treo... Den drogade uppsynen beror nog mer på sömnlöshet.

Nåja, jag ska försöka överleva tills på fredag, då har jag tid hos en massör/naprapat som jag hoppas kan knäcka rätt mitt löst sittande bäcken.



Jag VEEET, jag ska träna bålstabiliteten mer. Jag lovar...

Inga kommentarer: