onsdag, maj 23, 2007

Kompetenshöjning!

Igår eftermiddag gick jag en kurs i kaffekokning.

Vi har byggmöte idag och kollegan L som brukar koka kaffe är inte här idag (inte att förväxla med kollegan L, som visserligen inte heller är här idag), så då föll uppgiften på mig. Jag dricker inte kaffe. Jag kokar ALDRIG kaffe. Någonsin. Men jag är jättebra på att koka tevatten, varför duger inte det?

Det går skrönor här på företaget om mig och min vägran att koka kaffe. (Den skrönan är dock inte helt sann, den har "bättrats på" ju fler som har berättat den vidare...)

Men idag får jag dock ge vika.


Jag slänger såklart min fusklapp när jag är klar. Det ska inte bli en vana att jag kokar kaffe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till gänget!

Tess sa...

Tyvärr kom kollegan M på mig när jag höll på att ladda perkulatorn...

Gissa om han har haft roligt åt det?