onsdag, januari 28, 2009

Dumt men slutet gott.

Efter yogan igår drog jag igång en brödbak.

Tidsoptimist som jag är inbillade jag mig att klockan var typ 19, att yogan inte slutade förrän ca 19.45 hade jag inte en tanke på...

När det var dags för degen att jäsa första gången upptäckte jag att klockan "redan" hunnit bli 21, varpå jag fick lov och fundera på hur det var möjligt.

Ja ja, jag var ju tvungen att avsluta det jag påbörjat, så igår kom jag inte i säng förrän kl 23. Men det var gott med nybakat bröd!!!

Tack H för receptet!

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag har en yogakursplan som vi kanske ska prata om sedan..

Tess sa...

Ojdå, det lät spännande!

Miss Upsey Daisy sa...

Klart det är!

Tess sa...

Det drar lite i "Costa Rica-tarmen" kan jag villigt erkänna... Fast det måste inte nödvändigtvis vara CR förstås.

Miss Upsey Daisy sa...

Problemet kan vara pengar men det är därför jag har den smarta planen...

Tess sa...

Speak up, girl!