tisdag, januari 06, 2009

Pass II.

Utomhustemperaturen idag tillät en skidtur och jag passade på.

Det gick absolut lättare att åka idag än förra gången, men jag kan inte påstå att tiden förbättrades direkt. Men jag kan förstås skylla på att jag fortfarande är förkyld...

Jag är ju ingen elitmotionär, så jag får inget träningsförbud pga några små baciller inte. Förhoppningsvis blir det en eller ett par skidturer till helgen också! (Så nu ska min mp3-spelare laddas med Kiss, Alice Cooper, Scooter, E-type, Green Day och andra uppiggande artister...)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra musik och bra jobbat med skidorna =) Brukar du åka? Själv är jag helt värdelös på skidor, både plant och nedför. Men jag övar mig i nedför och hoppas att jag ska bli bättre än barnen i backarna =P

Tess sa...

Jag åker hellre än bra, både på längden och utför.

Jag behöver dock både bättre kondition och gå ner i vikt, och eftersom jag gillar att åka skidor så...

Miss Upsey Daisy sa...

Var förstiktig med kall-luft i halsen....

/Dr MUD

Spader Madame sa...

Du är tuff du! Ute nu... Spader håller med Dr MUD, litet försiktighet skadar inte! Hoppas på det bästa året för dig! KRAM!!

Tess sa...

Jag dristar mig till att svara både Dr MUD och Spader samtidigt...

Igår var det ju inte sååå förtvivlat kallt ändå, och stället jag åker skidor på är rätt högt beläget och det gör ju att det blir ännu nån grad varmare.

För övrigt är kall luft i halsen ett mindre problem för mig än kall luft på hakan...