tisdag, januari 12, 2010

Horror.

Jag har gruvat mig ett par månader nu. Eller ja, egentligen ända sen jag började på mitt jobb...

Medarbetarsamtal...

Lilla jag ska prata enskilt med alla stora pojkar om vad de tycker om sitt jobb, sina kollegor, sin arbetsmiljö och sin chef, dvs mig.

Lite löjligt, jag trivs ju med dem jämt annars, så varför skulle just det här vara annorlunda?

För att få en mjukstart började jag med kollegan M och därefter kollegan P. Piece of cake... I morgon är det dags för kollegan S, men det ska nog bli bra det med. Än så länge behöver jag inte löneförhandla med pojkarna, det känns bra.

För övrigt ska jag själv på resultat- och utvecklingssamtal i morgon - med min chef!

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Blir perfa! Vet du, jag tycker att du är superduktig! Allt som du törs!

Miss Upsey Daisy sa...

Klart att du klarar det. Jag tror att du är väldigt bra i din roll.

Tess sa...

Jodå, det har gått rätt bra hittills. Ingen som har skällt ut mig än i alla fall.

Fast nästa torsdag är det kollegan B´s tur, då kan det hända att det kommer att blåsa friskt runt öronen...