lördag, januari 02, 2010

Some serious shopping.

Dagens besök i den stora grannkommunen blev dyr. Årets klädbudget överskriden redan den 2:a januari - det är starkt jobbat...

Skämt åsido.

  • Jag hittade nya favoritjeans! För under tusenlappen till råga på allt...
  • Klädseln till festen med Guld, glitter och glamour-temat är näst intill komplett! Åtminstone med betoning på glitter...
  • Klänningen med en dödskalle på föll jag som en fura för. Den fick följa med hem.
  • Äntligen befinner sig en grå collegetröja i min ägo! En grå joggingbyxa slank med i påsen dessutom...
  • I en liten men välfylld butik hittade jag min nya tebalja då den gamla har börjat tappa färgflagor. Helt underbar att dricka te ur! Skulle kunna platsa på temafesten med tanke på att koppens öra är guldbelagd...

Det känns skönt att jag är nöjd med mina inköp, främst med tanke på att det är sju mil enkel resa om jag skulle vilja utnyttja min ångerrätt...

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Är du nöjd är jag nöjd såklart :)

Spader Madame sa...

Säger som Miss UD! Snygga jeans!

Tess sa...

Oh - visst är jag nöjd!

Till och med glitterklänningen blir snyggare för varje dag...