måndag, januari 25, 2010

Oh vilket party!


Det har väl ändå inte undgått någon att Miss UD bjöd på storstilat kalas i helgen???


Egentligen kan man ju säga att partyt började redan vid tvåtiden på fredagseftermiddagen när Spader och Loppis mötte mig på en järnvägsstation i en liten by nära mig för att därifrån bila vidare söderut med en liten omväg för att hämta upp Spaders Ess.


Bord var bokat på en restaurang och jag fick äta Tapas för första gången (men inte sista hoppas jag).


Lördagen innebar en del förberedelser till kalaset, därefter mötte vi några kalasdeltagare på ett café där vi åt lunch tillsammans. Tiden går fort när man har trevligt, så vi fick skynda oss hem för att börja göra oss i ordning till kalaset. Det var en del kvar att fixa men Miss UD har fina vänner som hjälper till så halv sju slogs dörrarna upp och in strömmade det glitterprydda glamourösa festsugna vänner och bekanta!



Likt en askungesaga var festen tvungen att avbrytas vid midnatt, men många var vi som fortsatte till ett uteställe där en del tycker om att klä sig i paljetter och peruk, så vi liksom smälte in ganska bra... Roligt hade vi, och ett stort tack till värdinnan för ett häftigt kalas!

8 kommentarer:

Spader Madame sa...

Looking good! Har några toppenbilder till på dig som Esset har tagit! Tack för ett så himla trevligt sällskap!

Tess sa...

Åh, fler bilder! Dom skulle jag gärna vilja se. Tror jag... ;-)

Tack själv för sällskapet, jag hade en jätterolig helg!

Anonym sa...

Vilken brutta ;-)

Marie sa...

Glömde skriva mitt namn...

Tess sa...

Eller hur!!!

Jag har nog varit blond i ett tidigare liv tror jag...

Fia sa...

Tjuusigt! Låter som en jättekul fest!
Kram Fia

Laila och Johan sa...

Du var grymt snygg!! Blond är grejen!

Miss Upsey Daisy sa...

Kul att du kom och skönt att du hade det bra med :)