måndag, juli 13, 2009

Inte med i beräkningen...

LCD-skärmen på min digitalkamera gick sönder idag. Jag råkade gå in i en hylla och hade kameran i fickan. Kras sa det.

En snabb koll på internet samt ett kort samtal till en kamerabutik nära mig bekräftade det jag misstänkte. Det lönar sig inte att laga kameran.

En ny "likadan fast bättre" kostar runt 2000 kr. Inte hela världen kan tyckas, men jag hade kunnat göra roligare saker för dom pengarna än att köpa en ny kamera när jag var så nöjd med min gamla.

Å andra sidan fungerar kameran fortfarande, det är bara det att jag inte kan se vad jag har fotograferat förrän jag har laddat upp bilderna i datorn...

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Asch! Man blir så sur när saker och ting pajar... Men på lördag ska fröken få litet champagne, för det har jag lovat. Var det bästa sommaren ever som skulle firas?

Tess sa...

Bästa sommaren ever! Absolut!

Ps Kolla kommentaren på "Sjöjungfrun"...

Miss Upsey Daisy sa...

Bubbel på lördag och rosa vin!

Tess sa...

Och spriiit!

;-)