måndag, juli 06, 2009

Vill du...?

Det plingade till i mobilen igår kväll.

"Malin vill du fika eller pippa?"

Jag heter inte Malin, men snäll som jag är (ibland) svarade jag att han (eller hon, för att slippa få skäll av rfsl) hade skickat sms till fel nummer.

Antingen är den där Malin
  • en fuling som gav ut fel nummer för att bli av med beundraren,
  • eller nån som sitter beredd med mobilen i högsta hugg - förgäves...

Med tanke på sms-avsändarens meddelande så gissar jag på alternativ nummer 1.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hillarious! Nästan så jag ska använda mig av den någon gång själv.. :D

Tess sa...

Nä, jag tror inte att det är nån bra idé...

Fast å andra sidan, exet sa att om en karl skickar sms till en så är han intresserad, och om man svarar så är man intresserad tillbaka. Det verkar inte som att innehållet i meddelandet har nån som helst betydelse om man är karl?