onsdag, juli 22, 2009

Ljudet av ditt hjärta.


Av: Stephenie Meyer
Det är fullt normalt att sitta och storgrina när man läser en bok. Hoppas jag.
Det här är tredje boken i serien om Bella och Edward, och jag längtar så tills den fjärde kommer ut som pocket!
Jag kanske inte är helt överens med Bella om vem hon ska välja, men å andra sidan - om hon väljer den kalla så är ju den varma kvar till mig!!! Smart va´?
Å andra sidan igen - det är en bok kvar så hon har ju fortfarande chans att ångra sitt val...

2 kommentarer:

Rex Perspective sa...

synd att vi har så lngt till varann numer.. Annars hade du fått låna. Här har vi alla fyra både på engelska och svenska.

Tess sa...

Jag vet! Vi bygger en ny väg mellan dig och mig som är bara en mil eller nåt. Vi kan slänga dit en liten plattrambro också så du får känna dig lite delaktig... ;-)

Då kan vi både umgås och låna böcker av varann hur mycket som helst!