tisdag, juli 21, 2009

Reunion, typ...

Idag träffade jag A och hennes familj hemma hos K.

Vi tre umgicks jämt under högskoletiden - utom under den korta period jag hade sagt upp bekantskapen med A förstås.

A bor i huvudstaden sedan hon flyttade från vår studieort, och av förklarliga skäl så umgås vi inte så ofta numer. Men det är roligt att ses när hon "kommer hem" på besök, skönt att se att hon mår bra. En vacker dag kanske våra planer sammanfaller så jag får möjlighet att träffa henne på hennes hemmaplan!

Att K mår bra ser jag desto oftare! ;-)

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Träffade någon av dina "pojkar" hemma hos Essets pappa! ÅÅÅÅ vad han verkade gilla dig... Du hade tydligen också jobbat med någon systerson till Esset... KRAMIS!!

Tess sa...

Och ÅÅÅÅ vad jag blev nyfiken nu!!!

Kan du ge några ledtrådar???

Spader Madame sa...

Alltså, måste höra mer om vem det var... Han hade varit ute och städat på morgonen och då visste jag att han var din... vi berättade att vi kände dig och han talade om för Essets pappa vem du var. Du sitter nära någon M som du har "fått ordning på" vilket tydligen ger mååånga poäng... på Värmlandsvägen har du jobbat med MA som bor i Linköping och kommer från Lilla byn, Essets systerson... När det var vet jag ju inte... Essets pappa är legendarisk väggubbe från forna tider... Ska fråga Esset när han kommer tillbaka...

Tess sa...

Vilken dag hade han städat? Ang M, så inte har jag fått nån vidare ordning på honom tycker jag, men han är min idol på jobbet... Min hunds idol med!

MA känner jag mycket väl! Hans mamma med.