måndag, februari 04, 2008

Arlanda.

Här sitter jag på Arlanda. Jag åkte först buss och sen tåg för att komma hit. Lite trist att vara själv bara, men A möter upp i morgon vid åtta-tiden.

Resan var okej, har lyssnat på Stieg Larssons "Luftslottet som sprängdes" och den är okej, men nog föredrar jag att läsa böckerna istället för att lyssna på dom. Det går fortare att läsa själv.

Kollegan M ringde idag och talade om att dom inte klarar sig utan mig där på jobbet, för vem ska nu luska i bilregistret??? Eller nåt. Jag var i alla fall tvungen att försäkra mig om igår innan jag gick och la mig att alla hade kommit dit helskinnade, det var så många larmrapporter på TV om väglaget, men kollegan L intygade att alla var okej.

Hur som helst. Jag har checkat in på "Rest and Fly" här på Arlanda där jag ska sova i natt. Och sova är nog det enda man kan göra i det rummet... Rummet är ungefär 1,5 m x 2 m och helt fönsterlöst. Man bör med andra ord inte ha anlag för cellskräck om man bokar in sig där. Jag hade tur ändå, för jag har toan bara på andra sidan korridoren, för är det nåt som kan få mig att ligga sömnlös så är det tanken på att jag inte har nån toa lättillgänglig.

Nu tänkte jag surfa runt lite, och sen gå och lägga mig. Eller kanske borde jag leta efter ett växlingskontor? Njaaa, det hinner jag i morgon...

Inga kommentarer: