söndag, februari 03, 2008

En annan del av Köping.

En ny omgång av realityserien En annan del av Köping började idag på TV4.

Vi byggde en väg en bit utanför Köping för några år sen, så jag har tillbringat ett år i trakten. Det är så roligt att se programmet, för rätt vad det är visar de bilder från nåt ställe man har varit och känner igen. Och så längtar man tillbaka, till känslan man hade då. Det var ett roligt bygge, lagom stort med härlig gemenskap.

Jag saknar dom som var med där, som inte är med på vårt nuvarande jobb. Men det hör till branschen, en del försvinner och nya kommer. Det har sin tjusning det med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det låter som en intressant idé att vi har en egen hemsida. Men det är ju under förutsättning att det finns ett intresse hos dom flesta av oss...annars är det ju ingen idé. Jag tror personligen inte på att vi skulle ha det tillsammans med travklubben...tyvärr ser det inte ut som vi har så många gemensamma nämnare med dom förutom banan då förstås...men det tåls att fundera på...har studerat förslaget till "proppen" och tycker att det ser i stort sett bra ut. Vi får fortsätta diskutera det när vi träffas den 24/2. Nu får jag bara önska dig en helt underbar resa...kram Marie

Tess sa...

Tack å tack! Jag hoppas verkligen att det blir en härlig resa, men det är väl som vanligt - det blir inte bättre än vad man gör det till, så det är upp till mig och A!