söndag, februari 10, 2008

Vaderrapport.

Jag har inte skrivit sa mycket om vadret. Kanske for att det inte har varit extremt pa nagot som helst vis?

  • Vi har sol varje dag. Ibland kommer det in en del moln, men det ar bara skont.
  • For varmt ar det bara pa bussen, annars ar det helt okej.
  • Igar kvall fros jag till och med! Det blaser ratt friskt har uppe i bergen. Idag har det kommit nagra regnstank, men dom dropparna blev hitforda med vinden, sa just har regnar det inte.
  • Vid karibiska havet var det val ganska hog luftfuktighet, ingenting som rakat bli lite blott torkade nagonsin, men anda var det absolut uthardligt att vistas dar!
  • Jo, jag har brant mig i solen. Pa ryggen. Jag kom val inte at att smorja in mig ordentligt dar. Jag ar aven prickig pa armarna som jag brukar bli i borjan av sommaren hemma. Det ar nog nan sorts soleksem som bara kliar lite grann, inte sa man kliar sonder sig.
  • Har uppe i bergen ar det lagre luftfuktighet, atminstone har i Santa Elena. Det kanns som svensk sommar ungefar fast blasigare.

Inga kommentarer: