torsdag, februari 21, 2008

Jätteroligt. Eller inte.

Landstinget har inte så lång framförhållning. Men den här gången hade de tur. I posthögen som bildats under min utlandsvistelse låg ett brev där de upplyste mig om att jag hade en tid idag kl 9.15. Inget jag bett om, utan nåt som sker automatiskt. Inte gick det att ringa och avboka heller, för det fanns ingen telefontid idag. Så det var att ta skeden i vacker hand och åka dit.

Inte jätteroligt.



Tvingades avboka min tid hos Osteopaten på onsdag.

Inte jätteroligt.



Osteopaten ringde upp och erbjöd mig en återbudstid på måndag. Ja tack, sa jag.

Jätteroligt!



K och jag tog en fika när hon slutat jobbet idag.

Jätteroligt!



En timmes massage vid rygg- och bakvärk är både nödvändigt och alldeles underbart. Dessutom verkar det finnas en liten chans till att få fortsätta besöka henne fortsättningsvis, trots att hon flyttat till annan ort. Håll tummarna!

Jätteroligt!

Inga kommentarer: