fredag, februari 08, 2008

Omställning.

Det här med tidsskillnad är inte lätt. Jag tycker att det är jobbigt när vi ställer om fran sommartid till vintertid och vice versa.

Nu skiljer det sju timmar...

Igar kväll var jag och A ute och at, vi kom tillbaka till hotellet strax efter sju (tva pa natten svensk tid). Bada helt äckligt trötta. Men vi bestämde att vi minsann skulle halla ut tva timmar till.

Hahahahaha! Gick ni pa den lätta?

Kvart i atta sov vi som sma grisar.


Klockan ett i natt vaknade jag. Klarvaken. Insag att i Sverige är klockan atta pa morgonan, alltsa var det dags att ga upp tyckte min hjärna. Jag stoppade i hörselpluggarna till min mp3-spelare och fortsatte lyssna pa "Luftslottet som sprängdes", och lyckades väl somna om ett par tre timmar. För tidigare än sju kan man väl ända inte ga upp när man har semester???

Inga kommentarer: