fredag, januari 24, 2014

23. Hepp! Dagens musiktips.

Jag gillar musik. Olika sorters musik.

Visst skulle jag önska att jag nu kunde ge er ett riktigt WOW-tips, men jag hinner inte vara så insatt i musik numer.

Radion står på dagarna i ända, oftast P4 Radio Dalarna, men när det är sport, finska och mifforadio så byter jag till Rockklassiker.

Men nu var det ett musiktips, så jag låter Basse välja den här gången. Han gillar nämligen "I don´t feel like dancing" med Scissor Sisters. Det är en riktig partylåt om man frågar honom. Då brukar han sjunga med, där han sitter i buren i baksätet på bilen.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ha ha ha! Låter trivsamt!

Peace in mind sa...

Jag hör honom sjunga med. Underbart med musikaliska hundar!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag vill också dansa när jag hör den låten :)

Tess sa...

Spader: Trivsamt är ordet!

Pim: Jag vet inte om jag skulle kalla honom musikalisk direkt, men han får full poäng för att han försöker!

I will not: Jag dansar aldrig, mina fötter har ingen taktkänsla, men min rumpa vill gärna vicka med i takt till låten!